idamarie

Alla inlägg under december 2009

Av Ida - 31 december 2009 14:57

2009

mitt 2009 har varit okej. det har hänt så otroligt mycket och jag har lärt mig massor! framför allt så har jag lärt känna mig själv bättre. jag har blivit mer framåt och vågat göra saker jag har velat.

men det är mycket som har blivit fel också. jag ångrar mycket. jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden och ändra på saker. jag skulle inte ha varit så lättlurad, jag skulle inte har trott på allt alla tyckte och sa. jag skulle ha struntat i det och gått min egen väg. jag är stark i mig själv men jag skulle ha ignorerat det folk sa mycket mer och trott på mig själv.

jag skulle ha gått min egen väg från början av 2009.

det känns skönt att det blir ett nytt år. men jag kan inte hjälpa att jag har lite ångest ändå. även fast det har varit ett ganska dåligt år så känns det inte bra att lämna det. det är det ända rätta men jag får panik av att veta att man blir äldre och äldre och tiden går och går.

jag tänker lämna 2009 och allt gammalt bakom mig och se framåt mot 2010 som har många nya möjligheter att ge mig.

jag vill komma ihåg 2010 och det ska jag göra också!

jag ska ha kul och njuta av livet!

/ ida

Av Ida - 30 december 2009 23:30

Hej!

ja, jag har aldrig haft en blogg förut så det här kan bli spännande.

jag kommer nog inte skriva om någon speciellt ämne varje inlägg. jag skriver om

det jag känner för att skriva.

den här bloggen kanske inte blir den mest intressanta och roligaste att läsa men.. jag gör mitt bästa!

/ ida

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards