idamarie

Alla inlägg under april 2010

Av Ida - 29 april 2010 17:53

Varför har jag så svårt att glömma det som har varit? jag ser alltid tillbaka till mitt förflutna och önskar att jag hade gjort på ett annat sätt. varför egentligen? gjort är gjort. det går inte att göra om. jag måste bli bättre på det där.

glöm det förflutna och se framåt! Lev i nuet!


sommarkurserna börjar på måndag fick jag reda på idag och jag måste på Wendlas imorgon och anmäla mig. det ska bli kul att dansa igen!

 

sen fick jag höra en annan rolig sak idag, som händer i höst.. självklart har det med dans att göra :) hihi..

 

ha en trevlig valborg!

/ ida

 

 

 

Av Ida - 26 april 2010 19:50

  

jag&Linnea

 

En bild från vårshowen kan jag allt bjuda på!


Av Ida - 25 april 2010 19:33

Då är vårshowen slut för i år.

Det har gått både bra och dåligt. Men jag är nöjd. Jag har haft väldigt roligt och längtar redan till nästa år!


Nu har jag ingenting att göra på kvällarna eftersom dansen är slut. Men jag ska träna mycket iallafall och det är ju vår nu så då kan man var ute länge på kvällarna med vänner och mysa!


/ ida



Av Ida - 20 april 2010 22:16

Dagen har varit helt ok.

Bad, skola, shopping, utvecklingssamtal & kurs på körskola.

Imorgon är det premiär på vårshowen..

önska mig lycka till!!


/ ida

Av Ida - 18 april 2010 18:57

Imorgon är det genrep på vårshowen.

Den ska bli riktig kul och det känns att det är nära nu.  

Herregud, det har gått ett helt år sen sist! jag kom ihåg förra årets vårshow men nu är det ett nytt år med en ny show. jag längtar...!!


Jag har en fullbokad vecka framför mig med skola och vårshow och lite andra saker. Men det fixar jag!


kram

/ ida


Av Ida - 14 april 2010 21:38

Mina kusiner får mig verkligen på bra humör och får mig glad!

Jag har haft en jätterolig kväll med de. Vi har ätit mat, spelat kort, skrattat, fikat, spelat mera kort och skrattat ännu mera. Mysig kväll!

 

Imorgon är det full fart igen. Skola och genrep till Vårshowen. Bara att ladda batterierna så att jag orkar med morgondagen!

 

kram

/ ida

Av Ida - 11 april 2010 20:20

UNDERBART LOV JAG HAR HAFT!!

 

det har varit skidåkning, familj, kusiner, vänner, sol, skratt, gråt, ja väldigt mycket! men det har varit kul och det känns faktiskt rätt bra med skola imorgon.

jag ska shoppa lite efter skolan och det längtar jag till. det var länge sen nu så det ska bli riktigt kul att spendera lite pengar!

 

glöm det gamla, det förflutna som har varit dåligt & kom ihåg de bra stunderna och minnerna. men jag lyckas alltid gå tillbaka i tiden och tänka på allt det dåliga och ta upp kontakten med någon som har gjort mig ledsen eller någon gammal vän eller nåt. gör inte det. gör inte samma misstag som mig.

jag måste skärpa mig och se framåt!


ha en bra söndagskväll och sista kväll på lovet.

 

/ ida

Av Ida - 10 april 2010 20:14

Ja, vi skulle ju egentligen inte åka skidor idag men både jag och mamma fick ångest när vi inte gjorde något så vi drog och åkte några km längdskidor. Och jag lovar, men jag upplevde det jobbigare idag än någonsin förut. Kan ju bero på att jag inte har en fullt frisk kropp, fysiskt. Men det var härligt att motionera och göra något!

 

  

en härlig bild som väcker många minnen från

en underbart mysig dag med Mathilda i vintras

när det var som allra kallast..

 

Ha en bra kväll!

 

/ ida








Ovido - Quiz & Flashcards