idamarie

Alla inlägg under maj 2010

Av Ida - 27 maj 2010 21:18

I'm in love!!

I klänningarna, i skorna, i berättelsen, i New York, i allt!!

Filmen var helt underbar, fantastisk, glamourös, ja allt!

Jag är så kär.. och jag är glad

 

 

Puss&godnatt

/ ida

Av Ida - 26 maj 2010 21:55

Fika & mys med klassen imorgon och sen Sex and the City 2 på bio med Frida och Kristina! Jaa, underbar dag!!

 

  

Egypten 2009.

 

Puss&godnatt

/ ida

Av Ida - 24 maj 2010 20:16

Ett år sedan jag var i Egypten & en månad tills jag fyller 17.

 

De senaste dagarna har varit bra. Trevligt sällskap m.m

 

Skolan gör mig väldigt stressad. Det är mycket sista veckorna och jag känner hur ont i magen jag har hela tiden. Inte bra..

 Jag är inte klar med allt skolarbete som ska göras men jag hinner det. Jag planerar mina dagar och veckor väl så jag kommer hinna. Jag har så ont i magen av all stress att jag måste få vila ikväll, fast lite svenska har jag faktiskt gjort.

 

Helgen som kommer ser lovande ut. Om Erica följer med mig på dans på lördag så kommer det bli världens bästa helg, vilket jag behöver så här innan skolan är slut. Hoppas, jag hoppas..

 

Puss

/ ida

 

 

 

 


Av Ida - 18 maj 2010 21:26

Nationella idag gick sådär. Inget jag vill komma ihåg eller veta resultatet på. Bara glömma.

Vi slutade efter provet så jag gick på Wendlas för att köpa högklackade dansskor till showen i höst men det fanns ingen storlek till mig så jag måste vänta till hösten! Panik..

Eftersom jag hade en hel eftermiddag framför mig så gick jag och provade underkläder och bikini. Det såg inte vackert ut.. jag måste börja träna mera, det här går inte längre.

Hela kvällen har jag dansat och tränat. Men att komma på en forts. till Regn hos mig är inte så lätt. Jag har kommit på några steg men vi får se om det blir bra.


"Om, om igen. ger du mig en tro på kärleken? Så stark på säker mark, den som söker finner sanningen, så älskar jag dig om och om igen..."

 

/ ida

Av Ida - 16 maj 2010 18:16

Tänk att det finns någon som kan göra en så glad!

Jag mår jättebra & känner mig glad och sprallig igen, vilket jag inte har gjort på länge. Känns så bra!

Alla behöver någon att hålla kär.

 

Skola och dans är det som står i min kalender för den här veckan.

Någon annat hinner jag inte!

 

Ha en underbar kväll!

 

  

Malin&jag på nyår.

 

/ ida

 

Av Ida - 10 maj 2010 21:11

plugg, plugg, plugg.

och det är massa sidor att läsa!

jag orkar inte.. usch, det är så tråkigt.

jag ska berätta något som är roligt och som gjorde min dag. Jag och Cazandra dansade idag. Det gick rätt bra, känns bättre nu när jag kan någon fler dans till showen. men jag har många kvar att lära mig..

imorgon ska jag träffa L, G och E. ska bli så himla roligt! det var väldigt länge sen sist vi sågs och vi har nog mycket skvaller att prata om. jag har iallafall mycket att berätta och jag vet att de alltid lyssnar!


nu ska jag plugga vidare.

/ ida

Av Ida - 8 maj 2010 14:48

  

 

"du öppnar min värld... nananana"

jag går runt och sjunger på den låten hela tiden. men det är en bra låt och en rolig dans till som jag gillar!


det är inte länge kvar av skolan. nästa vecka är det tre dagar, sen två hela veckor och sen är det veckan när de tar studenten på fredagen och veckan därpå slutar vi!! då har det gått ett år till och jag har bara två år kvar... vad ska man göra sen då?

ja, det kan man ju fundera på. fast jag vet redan på ett ungefär vad jag ska göra efter studenten...


nu ska jag gå ut och njuta av solen!


/ ida


Av Ida - 4 maj 2010 16:42

igår var jag på den första träningen med Glitter-"gänget".

det var jätteroligt och jag tror verkligen att showen i höst

kommer bli superbra!

 

imorgon är det dans igen, på Wendlas. sen kommer jag dansa mycket framöver men det ska bara bli roligt!


efter skolan idag skulle jag bara gå en liten sväng på stan och titta innan bussen gick och jag skulle inte shoppa något, men tro ni inte att jag gjorde det ändå..

självklart shoppade jag och fick med mig lite kläder och smycken hem!

som jag har sagt förut, jag mår bra av att shoppa men min ekonomi mår uselt..

jag måste skärpa mig!

 

Did I tell you that I love you? ...

 

/ ida

Ovido - Quiz & Flashcards