idamarie

Alla inlägg under september 2010

Av Ida - 23 september 2010 21:40

Jag är glad & jag mår bra.

 

Känns bra att börja inlägget så.

 

& jag kan berätta att nu är äntligen dansskorna mina!!

Jag har väntat och längtat efter de hela sommar men

nu är de mina och jag kommer ha på mig de jämt.

Mmmm kommer bli jättebra på showen! hihi

 

Helgen ser riktigt bra ut.

Dans, dans, dans & vänner. Toppen!

 

godnatt

/i

 

Av Ida - 17 september 2010 15:28

Nämen.. ja ibland händer det ju faktiskt

att jag skriver ett inlägg.

 

Jag är så stressad, vilket gör att jag

inte mår superbra. Men jag kämpar på

så gott det går.

Veckorna är fullbokade!! Alltid fullbokad.

Ibland är vissa veckor i kalendern tom, men

så fort det blir måndag blir det plötsligt

tusen saker jag ska hinna med på en vecka.

Skola och dans låter inte så mycket, men

det är andra saker jag ska hinna med också.

Mina vänner t ex. När hinner jag träffa er?

Det är väldigt sällan.. Men det ska bli bättre!

 

Helgerna är också fullbokade, oftast. MEN!

Den här helgen är det ingenting i min kalender!! :)

Jag ska bara vila, ta det lugnt, mysa, göra det jag vill.

Och ikväll är det tjejkväll.. myyysigt :)

 

Avslutar detta inlägg med en drink

från Cypern.

 

 

  

 

/i 

Av Ida - 7 september 2010 21:15

åhh vad jag vill tillbaka till Stockholm, det var så roligt.

jag är trött på Östersund, jag vill ha något nytt, en förändring.


Dansen började idag, vilket var superkul, dock var det rätt svårt

och träningsvärk kommer jag ha imorgon, värre än idag så imorgon kan jag knappast gå. Men ska det inte vara så efter sommaren?


En intensiv vecka med skola och mycket mycket dans väntar,

men jag ska försöka hinna med att träffa lite vänner och ta det lugnt också!


puss

/i

Av Ida - 3 september 2010 15:32

Skriver ett litet inlägg innan

jag ska packa klart det sista.

Tåget går mot Stockholm snart

& det ska bli riktigt roligt att åka

dit! Träffa kusiner, shoppa, fika,

äta god mat & springa tjejmilen!!

Herregud, jag som är förkyld..

jag får ta det lungt så fixar det sig.

Nu måste jag packa klart & åka!

 

Hoppas ni alla får en bra helg med mycket roligt & mycket mys!!

 

/i

Ovido - Quiz & Flashcards