idamarie

Alla inlägg under februari 2010

Av Ida - 28 februari 2010 18:40

En vecka kvar sen är det lov.

Jag ska ta vara på den här veckan & ha kul. Skola, dansa och träffa vänner...

... och jag ska shoppa liiite. Jag vet, jag är en shopaholic, men det är så jag är.

 

På lovet ska jag åka bort. vilket känns väldigt skönt.

Jag behöver komma härifrån ett tag, umgås med familjen, släkten och träffa nya människor!

 

Ha en bra söndagskväll!

/ ida

Av Ida - 27 februari 2010 21:56

Det är fortfarande ett hål i mitt hjärta efter kulan du sköt.

Det hände igår men det blir bara värre med tiden.

Det går inte att glömma de hårda orden jag fick höra.

Det är lättare att tro på de dåliga sakerna än på de bra sakerna.

Det kommar alltid vara ett litet hål i mitt hjärta efter kulan du sköt.

Nöjd? Glad? Stolt? äntligen fick du såra mig tillbaka efter alla gånger jag har sårat dig.

You must be so proud of yourself.

 

/ ida

Av Ida - 27 februari 2010 15:44

Runaway..

.. mitt mål idag är att glömma allt det dåliga som har varit. jag kan inte göra något åt det nu, det har redan hänt. jag ska tänka positivt och se framåt!

 

idag har jag bara tagit det lugnt eftersom jag är förkyld, jag vill bli frisk.

jag har tittat på män som hatar kvinnor. riktigt bra film!! så snart ska jag även titta på flickan som lekte med elden.

 

 

/ ida

Av Ida - 25 februari 2010 19:35

Love hurts..

.. jag är förvirrad, splittrad, sönder.. helt borta, jag vet knappt vem jag är längre.

plus att jag är förkyld, vilket inte gör mitt liv så mycket bättre..


det har bara varit en bra dag den här veckan och det var i tisdags. som tur var blev det ingen friluftsdag eftersom det var så kallt. så jag och Mathilda var hemma hos mig, fikade, tittade på film, pratade och sen gick vi en promenad på isen. det var underbart vackert på isen när man såg frösön & stan. och det var mysigt att vara med Mathilda. vi hade kul! 


Have a nice weekend.

/ ida  

Av Ida - 19 februari 2010 08:38

Vi har rätt att förändras och utvecklas..

.. ja det har vi absolut. alla är inte samma person som de var för något år sedan. jag är inte riktigt samma person.. vi utvecklas, förändras..

killen som var en omogen, töntig kille har nu helt plötsligt kanske blivit en seriös mogen ung man!

tjejen som var snäll, omtänksam, en riktigt vän man kunde lita på har nu helt plötsligt kanske blivit en snobbig tjej som inte bryr sig om en..

alla förändras och har rätt till det. det är livets gång, tycker jag.

 

Whitney Houston - Greatest love of all

<3

/ ida

Av Ida - 16 februari 2010 19:33

You're the inspiration...

 

jag har varit och dansat. balett blev det idag. Wendla tyckte det, så då var det bara att köra på! det var svårt men roligt och annorlunda.

 

jag ska snart titta på film eller tv och äta en semla och vaniljhjärtan, det ska bli mysigt. jag har en tjejkväll helt själv!

just nu sitter jag och lyssnar på Absolut Love Songs 2. det är så många bra kärlekslåtar! köp den, mitt bästa köp den här månaden...

 

You know our love was meant to be, kind of love that last forever.

And I want you here with, from tonight until the end of time..

 

/ ida

Av Ida - 15 februari 2010 20:27

jag mår bra idag..

.. för en gångs skull. skolan var tråkig men det var väl inget nytt?

efter skolan åt jag och pappa sen åkte vi till skidstadion och åkte några km. det var riktigt häftigt att åka in på stadion där de stora stjärnorna har åkt... vilken känsla!

vi har också sett Charlotte Kalla som tog OS-guld i 10 km. hon är fantastisk! :')

 

jag älskar skidor.

 

/ ida

 

 

 

 

 

Av Ida - 14 februari 2010 16:03

dagen har varit sämst.

jag skulle skriva uppsatsen i geografin klart men när jag nästan var klart försvann allt. jag blev så förbannad!! så nu har jag skrivit den, igen och den blev klar, äntligen. men allt är bara pannkaka. jag är så stressad och jag har panik över alla läxor vi har de närmaste veckorna och det är tusen andra saker. jag orkar snart inte mer..

jag vill ut och resa med en god vän som verkligen förstår mig och som jag kan vara mig själv och ha kul med. jag vill sola, bada, dricka goda lyxiga drinkar. på kvällen vill jag ut på nattklubbar och träffa människor!

jag vill härifrån till värmen med en god vän..

<3

/ ida


 

Ovido - Quiz & Flashcards