idamarie

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ida - 31 augusti 2010 19:57

Det finns mycket jag borde göra.

Borde packa till Sthlm i helgen,

borde plugga lite,

borde helt enkelt göra något vettigt istället för att sitta här.

Men som sagt, mycket jag borde göra, men inte gör.

Jag har inte lust och ingen ork, iochförsig är jag rätt förkyld så

mest av allt behöver jag vila och sömn, men det har jag inte tid med.

Jag kan inte säga hur jag egentligen mår nuförtiden.

Jag mår inte dåligt men inte bra heller. Men på något sätt

känner jag mig glad och sprallig ändå!


Love the way you lie.

 

/i

Av Ida - 27 augusti 2010 21:51

Tänk dig att du har träffat någon som verkligen

får dig att inte tänka på något annat än han när ni ses,

att han helt förändrar din värld, du ler för dig själv

hela tiden & du mår så himla bra. Han vänder alltså

din värld upp-och ner.

Du blir förälskad & tror att dina känslor är besvarade

men plötsligt en dag hör han inte av sig.

Du tror att det bara är en tillfällighet men efter några veckor

och du har fortfarande inte hört något från honom så kanske

du börjar inse att det är över.

Han var aldrig förälskad, han lekte bara med dig.

Du är för ung för honom.

Men han bryr sig om dig, även fast det inte verkar så.

En liten sommarflört var det ända det var.

 

 

Jag blev inte helt förtvivlad som jag trodde jag skulle bli.

Jag grät inombords men jag var tvungen att se, se på verkligheten. 

Jag hade facit framför mig. Han ville inte ha mig.

Alla sagor har ett slut.

Men jag saknar honom så mycket att det gör ont.

 

 

/i

Av Ida - 7 augusti 2010 21:55

Hemma efter tre underbara dagar

i Stockholm!

Grönan, shopping i massor, sol, varmt, skratt, snygga killar, kändisar...

Det var jättejätteroligt & mysigt!

TACK FRIDA!! <3

 

På fredag åker jag till Ayia Napa.

Jag längtar.

Att komma till solen, värmen,

och härifrån är det bästa sättet att avsluta

sommaren på.

Jag kommer ha det underbart.

 

 

... så står det skrivet i pannan

att man väcker en ångest när man

släcker en annan..."'

 

 

/i

Av Ida - 2 augusti 2010 21:02

STOCKHOLM!!!

imorgon.

 

 

jag börjar tvivla på

hans känslor för mig.

tänk om det inte finns några?

 

 

Hoppas ni får lika underbart roligt

här hemma som jag kommer ha i Stockholm

med Frida!!

 

puss

/ida

Av Ida - 1 augusti 2010 19:41

... har varit såå underbart roligt, mysigt & spännande!!

jag & mina vänner har haft jättejätteroligt. Dans & skratt..

EUROPE va bäst!! jag har aldrig varit så glad som jag va då, jag va helt galen!!

Det har varit de fyra bästa dagarna i år hittills!

 

På tisdag ska jag resa bort. Till Stockholm med världens bästa Frida.

Vi kommer ha såå himla roligt!! jag längtar..

 

jo förresten, I did it for love

 

puss

/ida

Ovido - Quiz & Flashcards