idamarie

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Ida - 11 januari 2010 20:39

skolan..

.. var både tråkig och rolig idag. vi har fått en ny tjej vilket är roligt. hon verkar väldigt snäll och gullig så det blir nog bra!

lektionerna var tråkiga så det struntar vi i att ta upp.

efter skolan träffade jag Frida. vi gick på stan & fikade. alltid lika mysigt!

jag hittade en tröja och ett par jeans som jag blev jättenöjd med.

dagen har i stort sett varit bra!

 

  • om ni tycker om att shoppa som jag gör, ..

.. ni har pengar och vill ha något men ni vill ha pengar kvar efter köpet, så köp det ni verkligen vill ha eller behöver. då blir ni nöjd och får pengar över!

annars försvinner alla pengar på en gång som jag brukar råka ut för och det är inte kul..

 

ha en fortsatt trevlig januarikväll!

/ ida

Ovido - Quiz & Flashcards