idamarie

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Ida - 9 februari 2010 17:43

Dagen var som väntat..

.. väldigt seg och tråkig men efter skolan tog jag en fika med kusin Emelie och vi har inte träffats på jättelänge så det var mycket trevligt! sen tog jag mig en sväng på stan och köpte lite saker. Ni tycker säkert att jag är helknäpp som shoppar i stort sett hela tiden men jag både vill och behöver det jag köper.

jag kan helt enkelt inte låta bli.

när jag shoppar blir jag och min garderob glada och vi mår bra. men min ekonomi blir inte glad. den mår väldigt dåligt. jag skämtar inte när jag säger att jag kommer vara pank i slutet av den här månaden och det är inte så bra men jag får stå mitt kast.

 

En låt som verkligen gör mig jätteglad och sprallig & som jag tycker att ni ska lyssna på om ni är lite ledsen eller så, är; How will I know med Whitney Houston

 

/ ida

Ovido - Quiz & Flashcards