idamarie

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Ida - 1 juni 2010 17:07

Min helg var världens bästa!

Erica & jag var på dans på fröjdholmen i lördags & vi hade superroligt. Jag tror inte jag har skrattat så mycket på flera månader!! Tack för en underbar helg, vännen :)

 

Träning med Glitter igår på scenen och det gick bra och det var roligt att äntligen vara på scenen och träna där showen kommer vara. Det kändes mer på riktigt!

 

På senaste tiden har jag mest skrivet hur bra och roligt allt är, vilket är bra, men något negativt kan jag ju faktiskt berätta.

Alla studenter på Wargen har vattenkrig när man ska gå till matsalen och självklart sprutar de vatten på 1:or & 2:or..

Det är varken bra eller roligt.. 

 

 

Can I love you forever through this?

 

Puss

/ ida

Ovido - Quiz & Flashcards