idamarie

Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Forget the past

Av Ida - 11 april 2010 20:20

UNDERBART LOV JAG HAR HAFT!!

 

det har varit skidåkning, familj, kusiner, vänner, sol, skratt, gråt, ja väldigt mycket! men det har varit kul och det känns faktiskt rätt bra med skola imorgon.

jag ska shoppa lite efter skolan och det längtar jag till. det var länge sen nu så det ska bli riktigt kul att spendera lite pengar!

 

glöm det gamla, det förflutna som har varit dåligt & kom ihåg de bra stunderna och minnerna. men jag lyckas alltid gå tillbaka i tiden och tänka på allt det dåliga och ta upp kontakten med någon som har gjort mig ledsen eller någon gammal vän eller nåt. gör inte det. gör inte samma misstag som mig.

jag måste skärpa mig och se framåt!


ha en bra söndagskväll och sista kväll på lovet.

 

/ ida

 
 
Ingen bild

sofia snyggaste kussen ;)

13 april 2010 08:35

svar : haha :) dom hälsar dom också,
ja och mamma har inte fått tag på dom ännu, och min spansklärare kommer döda mig :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 18 mars 2011 12:50

Tänkte att jag kanske skulle få en ny gnista till att blogga om jag startar en ny blogg.   http://iiidamarie.blogg.se/   puss /ida ...

Av Ida - 3 mars 2011 18:49

Hej på er! Ja förra veckan var som sagt fullbokad men allt gick bra och modevisningen var så rolig! Ska vara modell igen den 25 mars och sen den 31 mars i Åre. Även andra modelljobb har jag fått förfrågan om. Det är jätteroligt och verklig...

Av Ida - 20 februari 2011 17:36

En helg går alldeles för fort och imorgon börjar en ny vecka som redan är fullbokad. I min kalender finns det inte plats att skriva något mer denna vecka. SÅ mycket har jag att göra. Det är skola, träning, dans, kläder som ska provas till...

Av Ida - 18 februari 2011 13:15


     Jag röker inte och jag tycker det är riktigt äcklig men jag tycker att den här bilden var rätt snygg, häftig på något sätt.   /ida     ...

Av Ida - 16 februari 2011 23:14

Read my lips     Jag har haft en så otroligt mysig kväll! Nu ska jag krypa ner under täcket.     PUSS PUSS PUSS   /ida   ...

Ovido - Quiz & Flashcards