idamarie

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Ida - 6 oktober 2010 11:25

Debatt i aulan.. usch.

Ja om ungefär 2 timmar har vi debatt.

Min klass ska debattera mot varandra. Vi är olika

partier och olika samhällsklasser. Frågor + svar = debatt

Det här är inte direkt min grej. Att ställa sig upp i aulan,

ta mikrofonen, ställa en fråga till ett parti, få svar och eventuellt

har ett bra argument tillbaka. Nej, det är inte min grej.

 

När debatten är klar har vi idrott. Jippi!! Min dag blir ännu bättre. Inte direkt.

 

Men när den här smärtsamma dagen är över har jag dans med Fame.

Vilket räddar min dag! Det ända negativa med dansen ikväll är att jag inte

kommer ihåg allt i en av danserna. Jag har hur många danser som helst att

komma ihåg så vissa danser glöms bort lite.

Nej, det är inte min dag idag.

 

Nu är det väl bra tajming att berätta om något positivt så att detta inlägg

inte bara blir negativt, men just för stunden finns det inget som jag uppfattar positivt.

 

Bara en sak.. Det är 16 dagar kvar till premiären av Glitter! :)

 

/i

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards