idamarie

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Ida - 12 oktober 2010 20:23

Godkväll alla söta!

Känner att jag måste skriva lite så

att jag får fundera på något annat.

Jag känner att pressen och stressen

smått börjar krypa i mig, igen.

Förvånad? Va inte det. Jag är alltid stressad.

Men den här veckan trodde jag att det skulle

bli hyfsat lugnt men nej inte alls. Från och med imorgon

tills på fredag är varje timme bokad. Även helgen är bokad.

 

Jag och min underbara kusin pratade just om att det är nära,

väldigt nära till showen nu. Vi tre dansare börjar bli nervösa, NERVÖSA!!

Det knyter sig i hela magen på mig när jag tänker på det. Men på ett härligt och roligt sätt!!

 

Nu måste jag göra något vettigt. Fixa och packa och tyvärr plugga psykologi..

 

Varma kramar

/ i

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards