idamarie

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Ida - 24 januari 2011 13:37

Jag kommer aldrig bli en stor bloggerska.

En gång fick jag höra att mitt yrke kommer vara

att driva en modeblogg.

Att jag kommer bli en stor bloggerska.

Vart han fick det ifrån är en bra fråga.

Jag kan säga att det troligen inte kommer hända.

Den framtiden ser mörk ut.

Men jag måste säga att det var roligt att höra!

 

Min vecka är fullbokad, helt ärligt. Men det är ju precis

som det brukar vara. Ikväll blir det middag och massa

prat med en gammal vän som jag inte har täffat och

verkligen umgåtts med sen i nian. Tror att det var senast.

Sjukt länge sen! Så det ska bli jätteroligt :)

Imorgon blir det middag & bio med Erica, mys!

Onsdag, torsdag blir det dans. Torsdagkväll ska familjen

på Östersunds revyn och sen är det fredag, igen.

Allt det här plus skola varje dag.

Min vecka, mitt liv.

 

 

Ha det så bra tills vi ses igen!

/ida

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards